Någon gång..

.. kanske jag lär mig att uppdatera bloggen då och då.
 
Har iallafall fått ny lägenhet och nytt/ev. "nya" jobb.
Vilket är minst sagt - skönt.
 
Har varit arbetslös i princip hela sommaren sedan jag slutade på Model Lab.
Det har inte varit alltför hemskt eftersom det känts som ett sommarlov, men i slutet har det varit lite jobbigare när jag både varit nära lägenhet och jobb, men inte fått varken eller.
 
Sedan så lossnar det lite, så ska nu representera Max Factor i höst.
Hur kul som helst! Jobbade första passet igår och jag hade en så bra känsla i magen när dagen var slut.
Loving it!
 
Nu ska jag på ytterligare semester eller vad man nu ska kalla sommaren utan jobb.
Åker nämligen till Rhodos en vecka på söndag med min syster och jag ser verkligen fram emot det.

Ska försöka, har sagt det förr, börja uppdatera bloggen lite oftare.
Kanske _någon gång_ lär mig.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0