Noll tålamod?

Jag har fortfarande inte fått mitt antagningsbesked. I'm going bananas.
Ska ge dom till imorgon på sig, sen mailar jag och ligger på lite.
 
Nu när man är som mest trött på vintern behöver man saker som drar en framåt. Har säkert skrivit det i något tidigare inlägg med. Normalt sett skulle jag shoppa för att stilla mitt behov, men försöker spara alla pengar jag kan nu så det är inte ett alternativ längre.
 
Längtar därför istället extra mycket efter min goodiebag från Makeupstudion jag skulle få som tack för att jag ställde upp som modell. Slänger upp en bild på allt så fort mitt paket anlänt.

Dagens look!
 
 


Kommentarer
desiree

hej, har svarat på din fråga i min blogg!

2013-02-21 @ 02:22:05
URL: http://desireesaustralia.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0