Back @ Makeupstudion

Har haft ett par inte så relaxing days, fast ändå bra dagar, i Stockholm.
Snökaoset i Sundsvall följde med mig till Stockholm där allt genast känns kallare. Jag är inte heller känd för att klä mig varmt på vintrarna, ..så egentligen får jag väl skylla mig själv.
Att dra på en resväska i snöslask är inte det ultimata.
 
I torsdags satt jag modell åt Birgitta på Makeupstudion inför hennes samarbete med NRJ. Alltid så mysigt att vara tillbaka på Makeupstudion! Och jag blev fierce.
 
Var tänkt att jag sedan skulle åka vidare till Växjö och min fina vän Malin. Men väder, tåg och livet ville något annat så jag fick skjuta på det till någon helg framöver.
 
Jag är så trött på vintern nu. Min ansökan är dock äntligen ivägskickad så snart vet jag om jag kommer få spendera nästa vinter i strålande solsken och i ett campus som ligger 2 minuter från stranden.
Håller tummarna!
 
Det ser även ut att bli en stor förändring i vardagen på hemmaplan redan nu.
Men jag måste vänta innan jag avslöjar mer, då inget är klart ännu ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0