Shit, det händer grejer!

Fick mail från IsaDora igår angående jobb vid två tillfällen i april!
Den 6e och 26e som det ser ut just nu.
Kommer med mer information i bloggen senare när det börjar närma sig :) Ska bli så kul!
 
Har även beslutat vart det bär iväg i Juli iår, tänker dock inte avslöja mer innan allt är klart. Vore bara pinsamt om jag inte skulle komma in och har skrivit om det här.
Men det bör jag göra.
 
I början på februari drar jag till Stockholm för att vara modell åt min rektor på makeupstudion.
 
Så ja, förhoppningsvis kommer det dyka upp massa sånt här roligt nu hela tiden iår.
Vill inte fastna i den tråkiga vardagen, speciellt inte när det är såhär kallt och jävligt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0