Brokeback Mandy

Skulle till Trondheim för att jobba i helgen.
Ni minns väl mitt förra inlägg där jag skrev att man inte ska skriva att man har flow. Jag halkade dagen innan och efter 7 timmars bilresa så mådde den inte så bra. Så går det när man njuter av att allt bara flyter på ;)
 
Har tydligen fått ryggskott eller något liknande, fick jag reda på efter att ha besökt St Olavs sjukhus i Norge där jag förstod ungefär ingenting av vad min doktor sa.  Tar nu tre olika piller, så känner inte så mycket och tror jag är på bättringsvägen.
 
Är iallafall hemma i Sverige igen och jag hade en riktigt bra helg ändå, trots omständigheterna.
Nu ska jag bara ladda om.
 
I veckan blir det fixa nytt pass och besöka tandläkaren, samt tacka JA till min utbildning och betala anmälningsuppgiften. Måste hitta en lite större resväska också.
Den ena är för stor och den andra för liten. I-landsproblem.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0