Snart så..

Ansökan utskriven, pass kopierat, betyg kopierade, all is done. I princip.
Har försökt bli klar med min ansökan idag, men min studievägledare är bortrest så måste vänta tills på torsdag. Vilket kort och gott betyder att jag måste vänta ytterligare en vecka. Men har ju egentligen all tid i världen på mig då sista ansökningsdagen är i maj om jag inte minns fel.
 
Däremot vill jag bli klar. ASAP.
Behöver något att se fram emot i vinterkylan.
 
Spenderade min dag på staden med mamma, åt en mysig lunch och tog det lugnt.
Precis vad jag behövde. Jag jobbar så extremt lite nu, 6-7 dagar i månaden, så vet knappt vad jag ska göra med tiden längre.
 
Nu ska jag snart krypa ner i sängen.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0