I give up!

Jag skulle lägga upp en bild på min goodiebag från bästa makeupfabriken.se.
Enda anledningen till att jag nöter detta är för att jag i tidigare bloggar skrivit "lägger upp bild sen" osv, och sedan händer inget mer. Discipin gott folk ;)
 
Dock kommer det inte dyka upp någon bild, haha.
Men det är bara för att lösfransar, puder och penslar hamnade i olika sminkväskor hemma hos mig och jag tänker faktiskt inte sitta och plocka fram allt för att ta en bild.
 
Blev dock:
Mineralpuder
Vitt puder x2
Ett "concealerhjul"
Lösfransar Ardell nr 110 (mina favvisar) x2
A hell lot of makeupsponges
Concealerpenslar x2
 
Har säkert glömt något.
Totala värdet var 2000 kr. Me likey.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0