Jobb, jobb och mer jobb!

Har verkligen inte hunnit med att blogga senaste veckorna.
Jobbar numera för Model Lab så tillbringar större delen av veckorna i olika städer i Norge där jag sminkar och roar mig. Hur jobbiga än resorna är så har jag faktiskt jätteroligt just nu!
 
Får göra det jag tycker om att göra mest av allt: sminka!
För varje kund jag tar är mitt enda mission att göra dom så fina som möjligt, viktigast av allt för mig är att de går ifrån sminkstolen och känner sig riktigt nöjd.
 
Nu är jag ledig en vecka innan jag ska jobba igen, fast denna gång för IsaDora.
So looking forward to it! Det ska bli så kul :D
 
 
Bild 1: Me, vilar ryggen på golvet i vårat fina hotellrum.  Bild 2: Kristiansund. Best place ever.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0